torsdag 1. oktober 2009

- - -

Nei dette innlegget fortjener vel i bunn og grunn ingen tittel.. Man går litt tom for ting å skrive når man har en særdeles kjedelig hverdag. Idag har det vært jobbing som vanlig, så hjem å slappe av. Kristian er på pizza-treff med bil-gjengen i Tønsberg, og jeg er hjemme for å passe på "barna" hehe :) Ikke så mye å ta seg til, gå tur i nabolaget er det verste jeg veit, og mercedesen trenger sååårt et nytt hjullager. Satser på fint høstvær imorra, så vi får gått litt tur og kanskje også tatt litt bilder? Jeg liker å knipse. Og jeg tror jeg skal spare til enda en ny linse :) Man blir litt avhengig hehe!

Kjenner jeg er sliten om dagen. Sliten når jeg kommer hjem, og vondt i så og si hele kroppen hele tiden.. :( Ikke noe moro, men for en med skrekk for omtrent alt, også legeskrekk, er det stoooort tiltak å få kommet seg til noen doktor! Nei vi får bare satse på at jeg trenger en vitamin eller to. Vitaminbjørner er en fin ting haha! :)

Ellers tror jeg jeg har begynt å skjønne alarmen. Jeg setter på to for sikkerhets skyld.. Meg og tekniske duppeditter! Og Kristian skjønner jo ikke akkurat så mye av sin heller haha! Jeg må le litt av oss.. :)

Nå er det ikke lenge til veden finner vei inn for å holde oss varme, og stearinlys-budsjettet skal virkelig brukes! Tydeligvis plantasjen-budsjettet også.. Idag heiv jeg alle plantene vi har.. De var ikke helt fornøyde med å være på "diett" akkurat.. Og orkideene var så gamle og slitne. Jeg har lenge hatt de for å øyne et håp om at blomstene skal komme igjen, men nå ga jeg opp..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar