torsdag 1. oktober 2009

Finanskrise?

Jeg hadde vel ikke akkurat planlagt å være så kritisk på denne bloggen akkurat, men noen spørrende innlegg med tanketenkerier blir det nok. Det har seg vel bare at jeg har surfa litt rundt på andre blogger, og det eneste jeg kommer fram til, er at 90% av bloggerne må ha et enormt shopping-forbruk! Jeg ser jo jenter ned i 13-15 års-alderen blogger, og samtlige legger ut bilder av det de har handlet, cirkus annenhver dag? Jeg har ikke råd til sånt, og i motsetning til de har jeg fast jobb.. Designervesker, 400 par sko, og drinker+caffe latter til man renner over. Hmm det er nå ikke min hverdag.. Men "Then again" kunne man vel telle hver krone vi har brukt på våre firbente venner.. *kremt*...

Alt handler vel alt i alt om prioriteringer..

Er du en shopper?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar