søndag 25. oktober 2009

Så var helga over igjen.

Helga går så fort at man ikke rekker å registrere den engang! Bare fyker forbi i en voldsom fart. Å nyte den har heller ikke vært så lett, med hodepine begge dager. Slitsomt, men like greit å tilbringe dagene på sofaen når det er regnvær og surt ute. Da kan man tulle seg inn i teppe. Kristian jobber, jobber, og jobber enda mer, så jeg tok en tur til mamma og pappa idag. Bajas og Lita var med, og like gærne som vanlig.. Om ikke verre hehe..
Nå er de slitne og ligger som to slakt i hver sin sofa (eierne det samme!!) Hehe. Får lade opp batteriene til en ny arbeidsuke. Slo meg igår at da var det bare 2 måneder til jul! Og bare litt over en måned til adventstiden slår inn for fullt! Julemarsipanen er snart utsolgt, og bygatene er ikke langt fra å få sin årlige pynt hengt over seg.
Jeg må snart begynne å planlegge julegaveshopping! Like vanskelig å finne på noe hvert år. De fleste kjøper jo selv det de har lyst på, eller så har de en annen smak enn meg, ikke alltid så lett å vite hva folk liker å få. Man vil jo gjerne gi en gave som faller i smak!
Men Bajas og Lita er ikke så vanskelige å kjøpe til. Titter litt på nettet som vanlig, og sikler på noen ulike ting.. Får vente litt å se om jeg kjøper det eller ikke. Lang tid og mye penger for å bestille fra den butikken jeg vil bestille fra.. Tiden vil vise, de små søte ville sikkert blitt glade hehe :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar