torsdag 1. oktober 2009

Julestemning






Om morgenene nå, LUKTER det vinter. Det er kaldt, rim på bakken og det lukter ved-fyring. Selvom det bare er høst enda, og trærne såvidt har rødmet litt, så er ikke vinteren langt unna!





















Jeg er egentlig litt i julestemning om dagen, og gleder meg til julegatene kommer opp, og snøen ligger hvit og myk på bakken. Jeg er ikke altfor glad i julestria, jeg er vel mer glad i førjulstiden. Og om det kommer snø så er det jo så idyllisk! Ja for snø er viktig, men sjelden den titter fram på selveste julaften.

Satt og mimret litt i fotoalbumet fra julaften i fjor. Gleder meg til i år :)
Må bare huske å handle inn gaver litt tidligere enn i fjor!

Klementiner, sjokolader, småkaker, kalkun, ribbe, røkelse, tente lys, julemusikk, snø, riskrem, ja lista er lang! Julen ER koselig. Og det er ike lenge igjen nå!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar