onsdag 21. oktober 2009

Trege dager

Ja sorry folkens (min hærskare av lesere (Haha)) men det blir dårlg med blogging. Er utrolig lite som skjer om dagen egentlig, for Kristian jobber overtid så og si hver dag, og jeg er bare hjemme og ikke gjør noen ting. Kommer meg lite ut med hundene også, men takk og lov for at de overlever med litt lite aktivitet noen dager. Kroppen min er sliten og lei og i det hele tatt. Tok blodprøve på fredag, så venter på svar. Mon tro om det er noe snusk i kroppen.. :(

Jeg mistenker sterkt at løpetiden til lita er i anmarsj! Hun har jo enda ikke hatt det, og er 11mnd gammel nå, så det er vel på tide snart! Lille frøkna har plutselig hovna litt opp baki der, men vi venter fortsatt. Får se om det blir no løpetid på vesla, hadde jo vært deilig hvis hun var "rar" på det punktet også, og ikke fikk noe hehe.

Bajas er i drømmeland nå. Han tar livet med ro, men Lita kjeder seg fort, så et bein å tygge på er ikke å forakte! :D Hehe.

Jaja får se om det blir mer skriblerier etterhvert. Er så lite som skjer om dagen.. :( Så hold ut!

Legger ved et par bilder så lenge :)









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar