tirsdag 27. oktober 2009

Hvorfor så kjedelig?

Ja denne bloggen er jo ikke akkurat spennende. Planen for bloggen var å dele små historier og bilder fra vår lille hverdag, men nå blir det en utrolig lite imspirerende hverdag for både to og firbeinte. kristian jobber overtid så og si hver dag, og med en fungerende bil, betyr det at jeg blir ganske låst her hjemme med de to små. Så det blir dessverre lite bilder og morsomme historier om spennde ting vi finner på. Sånn kommer det til å være en stund, men godt man har en jobb :) Man får se sånn på det :)
Å ta bilder etter at jeg kommer hjem fra jobb er jo håpløst, for nå er det så tidlig mørkt ute at så fort man rekker å si middagsmat, så er sola nede!
Kan jo si så mye at min spennende dag har innebært å vaske badet, og spise junk-food! Bajas og Lita ligger i sofaen og sover, mens jeg har dratt på meg pysj og skal snart pusse tenner. Kjenner det skal bli deilig når Kristian har fri en dag, og vi kan finne på litt :) Det er godt og slappe av altså, men det er grenser for hvor mye spennende det er å gjøre på dataen, eller tv'en hele dagen når man ikke har frihet til å kjøre dit man vil. Blir koselig med besøk til fredag da :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar