onsdag 30. september 2009

Kje-de-lig

Ny telefon mååå jo by på problemer! Vi klarte selvfølgelig å forsove oss! Jeg skjøner tydeligvis ikke noe av alarmen på telefonen, så jeg klarte selvfølgelig å bråvåkne da jeg skulle vært på jobben! Uff, sånn kan det gå, men det er ikke noe moro. Takk og lov for at jeg var så ajour siste dagen i måneden. Jeg var faktisk så ajour, og ting gikk så på skinner, at jeg kunne dra hjem en time tideligere også, det var egentlig ganske deilig, for det har gått i ett kjør, men det er jo bare bra! :D
Kristian måtte jobbe overtid, så han bare kjørte meg hjem, der møtte jeg to glade hunder :) Lita trengte en dusj, og mens hu sto og tørket seg på det varme badet, ble Bajas med å hjelpe til å rydde på soverommet, det vil si sitte i senga og se på :)
Nå sitter jeg i sofaen, med Lita på fanget, og Bajas som fotvarmer, deilig med to små troll i hus! :)
Kristian kommer hjem med et eller annet å tygge på, jeg vet ikke hva, for jeg ba han kjøpe det han hadde lyst på. Jeg har ikke matlyst.. Ikke matlagingslyst heller, så håper ikke han kommer hjem med kalkun haha! Ellers har jeg kjeda meg egentlig, er aldri gøy å rydde, men deilig å få litt unna! Men det synes jo ikke at jeg har gjort noe da, for jeg roter alltid mer når jeg rydder hehe!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar