onsdag 14. oktober 2009

Lille-lørdag!

Idag har jeg vært hos tannlegen. Ett hull, så må inn igjen og borre! Og jeg som hadde håpa jeg skulle oppleve å komme ut av tannlegen med null hull!! :( Jaja, godt det ikke var flere da.
Bestilt time hos legen har jeg også blitt sparka i rumpa til å gjøre. Må ta en haug med blodprøver, men vi satser på jeg ikke svimer av så lenge når de stikker nål i meg!! :O Håper det er det jeg tror det er, så er det ikke bare "meg"..

Ellers så jobber kristian overtid som vanlig, nå jobber han overtid så og si hver dag.. :( Litt kjedelig, men det blir jo penger for ham da. Og godt man har mye å gjøre på jobben!

Shoppa idag har jeg også gjort, endte opp med to "haneføtter" og et vanlig by-bånd. 600,- hehe. :)

Legger ved bilde av kua som gikk tur med oss på andre siden av gjerdet :) Den var søt, og det var veldig koselig. Den ville gjerne hilse på oss, men Bajas passet på å bjeffe så hun holdt seg unna. :( Jaja, ikke rart når han aldri har møtt ku før!!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar