søndag 27. september 2009

Nye mobiler!



Ja da har vi gått til det steget å bestille nye mobiler begge to. Fikk de på onsdag og fredag, og det er utrolig moro! Jeg elsker å få nye duppedingser, og mobil er ikke noe unntak :)
Legger inn bildene av "godsakene" :D

Min er selvfølgelig den rosa! Haha! Det var den de hadde på lager, og utålmodig som jeg er, så kjøper jeg det jeg kan få fortest mulig! Hmm en smule "fjortis" men veldig morsom HAHA!

Jeg er veldig glad i Samsung, så det endte med jeg kjøpte det denne gangen også!

Åssen mobil har dere? Og er dere fornøyde?

2 kommentarer:

  1. hva heter den mobilen med den ''usynlige'' tastaturet

    SvarSlett
  2. Den heter LG GD900 Crystal.
    Den ble sendt på reparasjon etter en uke el.l, og nå sendt på reparasjon for andre gang. Ikke noen god erfaring med den telefonen, men kan jo være andre som er fornøyde.. Den klikket etter første dag.. :(

    SvarSlett