søndag 27. september 2009

Hundehobby og valpesyke


Har vel funnet ut et jeg er "lettere" hundegal! Hmm Det er jo tross alt en av våre få hobbyer, og all tid og penger går i grunn med til de. :D Men hvorfor ikke? Er jo så mange som både sløser bort penger på utrolig mye annet fjas, så hvorfor skal ikke vi kunne skjemme bort våre to små knøtt litt hehe. Det er alltid så utrolig moro å handle inn ting og tang, og spesielt fra utlandet. Jeg elsker å få pakker, enten det er til meg, Kristian eller hundene. Enten det er noe jeg har kjøpt selv, eller fått i gave. Overraskelsen er der for det :)
Jeg kan anbefale å handle fra http://www.ohmydogsupplies.com/
Det er en nettbutikk i USA som har utrolig mye fint og morsomt! OBS det er IKKE billig å handle derfra. Selvom dollaren er lav, og varene er billige, er frakta nesten dyrere enn varene selv.. :S Men jeg lata som jeg var litt rik et øyeblikk for noen måneder siden, og bestilte i vei hehe. Kom mange fine ting i posten en stund etter da ja, så moro! :D

På en sånn kjedelig søndag som idag, med hodet tungt som bly, surfer man jo rundt på nettet litt, og snoker, og guuuud jeg må slutte å gå inn på kennel-sider! Jeg tror jeg dåååner av så mange nydelige valper det er tilsalgs, jeg må virkelig ta meg sammen for ikke å ringe med en eneste gang! Godt jeg fortsatt har et liiiiite snev av fornuft igjen, men det er vikelig fristelser ute og går hele tiden :) Jeg har forelsket meg helt hodestups forelsket i ei lita frøken, og jeg får virkelig ikke øynene vekk fra henne, men det går bare ikke nå, sier jeg til meg selv, mens jeg RIVER meg i håret!! (Kan det vøre grunn til hodepine tro..??) ;)
Ellers blir det noe veeeldig enkelt til middag idag, det vil si.. Vi skulle ha Taco, men vi hadde selvfølgelig glemt en ting i butikken, så det blir utsatt til imorgen. Idag blir det nok noe slags "junk", og det er iallefall hodet mitt sterkt enig i ;)

Bajas og Lita er utrolig sløve etter mange veldig aktive dager etter hverandre, og det ser ut som de også setter pris på en "sofa-dag" :) Deilig å ha det så rolig, samtidig som jeg er litt rastløs..

Har dere noen nettbutiker dere liker godt? Hva er søndagssyslene deres?

Må legge ved et lite bilde av Lita som tygger på leke også :) Hun er nå søt lille dvergen vår!

2 kommentarer:

  1. Hahaha.. kjenner til kjøpesyken! Har funnet en side med duppeditter til katter (har jo bare katt vettu), og har funnet en vannfontene!!! Haha.. må ha bare må ha, mulig katten får den i julegave! =D

    SvarSlett
  2. Å ja! Så moro! Sånn tror jeg May Linn har til pusene sine, de liker visst det tror jeg! Da blir go'gutten glad! :D

    SvarSlett