mandag 28. september 2009

Mandag igjen ja!

Ja idag er det tid for mandag, men den har nå gått veldig fort! Stress på jobben før kvartalsavslutning, så da går det i ett kjør, og det er i grunn litt deilig :)
Ellers så blåser det helt vanvittig ute idag, og jeg er veldig glad vi er inne og slapper av, det er ganske gufsent ute, men desto koseligere inne. Det er jo nesten mørkt allerede, så nå er det ikke lenge til det blir tent et stearinlys eller ti :)

Idag skal vi ha Taco til middag, men vi ventet litt, for det er liksom mat som vi liker å spise mer på kvelden. Jeg elsker taco, det er så utrolig godt! Og enkelt og lage også hehe passer meg perfekt!
Bajas og Lita er i kose og leke humør idag, og når de var ute, så det ikke ut som de gjorde seg noe av å bli ropt inn haha! Lille frysepinnene våre! :D

Ellers så har ikke vi gjort stort idag, rydda litt på kjøkkenet av det som trengs, men ellers ser det "litt" rotete ut her.. Men har man hund, er man dømt til å aldri ha det rent lenger tror jeg haha! Da må man jammen meg vaske over flere ganger om dagen haha!



Ellers så skjer det ikke stort, har bestilt et bånd til av disse Wacky Walk'r båndene, vi har jo ett til Bajas. Det er ganske okei, så da er det greit å bestille et til Lita også. Vi hadde opprinnelig bestilt et large, for vi trodde Lita ville bli over ti kilo, men han som har www.familiehunden.no (der vi handlet) sa at vi burde ha medium på henne. Så da prøver vi det, kanskje det funker bra på henne :) Vi krysser fingrene.. Ellers må jeg si meg veldig fornøyd med servicen, utrolig koselig kar som var veldig behjelpelig (og likte staffer!) Det liker vi! :)

Har dere noen mandagsplaner?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar