lørdag 7. november 2009

Shopping!

Idag har det vært shopping, og bankkortet fikk seg en liten smell hehe! Vi kjørte inn til Sandvika Storsenter, og var der noen timer. Det er jo uendelig stort, og vi rekker ikke gå igjennom hele engang hehe! Men moro er det. For hver gang vi er der, så blir vi jo litt mer kjente :D Endte med å kjøpe to spill, Zelda til meg, og Burnout til Kristian. Kristian fikk handla seg gode tursko, og jeg kjøpte to gensere og en jakke på Mango. Tror det må være den nye favorittbutikken min! Der hadde de en hel del fine klær, og ikke var det dyrt der heller! Det er knall! Skal bli deilig å endelig ha en god tykk og lang jakke. Kjøpte litt godbiter, og leker til hundene, og på vei hjem kjørte vi innom Bauhaus! Herligheten, har aldri vært der før, men guuuud så stort det er der! Og veldig moro å kikke. Vi hadde bare en halvtime på oss før det stengte, så kjøpte ikke noe annet enn noe småtteri. Ble en blomsterpotte, noen julekuler, en julekule-lampe, en annen lampe, julepapir, og det var vel det? Dit tror jeg vi må dra igjen! MORO MORO! Gikk med en del penger alt i alt, med bensin og mat også, men vi handler jo så og si aldri, så det var litt gøy.

Nå nærmer det seg jul med stormskritt også, så nå er det vel snart tid for å handle julegaver også. Alltid like usikker på hva jeg skal kjøpe til folk, og hva de kan like, men det ordner seg vel håper jeg :) Håper jeg får blitt ferdig ganske tidlig i år, det er så deilig. Selvom jeg pleier å være litt dårlig på det hehe. Hundene var alene hjemme, og det var litt deilig å ha en dag for oss selv.

Ellers så synes jeg det er utrooolig moro å kikke litt på nettet, men jeg får nesten aldri rota meg til å bestille. Jeg er så redd for at jeg ikke blir fornøyd når jeg får det i postkassa. Men på torsdag bestilte jeg en puppia jule-sele til Lita, skal bli spennende å se hvordan den er, om den er ålreit og stor nok! Legger nok ut noen bilder når jeg får den :) Ebay er kjekt! Den kosta bare 200 kroner inkl. frakt! :D

Nå har jeg selvfølgelig funnet MANGO klærne til salgs på nettet også.. Så nå ser lommeboka snart enda tommere ut!! Hehe neida. Får nok holde meg i skinnet, men de hadde utrooolig mye fint!

Bilde er den nye jakka mi :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar