onsdag 4. november 2009

I <3 Sebastian!

Sebastian er bare best! Nei, selvfølgelig mener jeg ikke en person. Ikke en hund heller hehe. Nei, det er hårproduktene til Sebastian jeg snakker om! Har prøvd alt for lite, men skal prøve mer!! Er blit litt småhektet, og jeg er ikke engang glad i å style hår! Men jeg er glad i å gjøre små enkle ting som går kjapt, men allikevel kan få håret til å se bedre ut.



Nummer en!

Shampoo. Mitt hår fungerer bra med Sebastian Hydre. Jeg har litt tørt hår, og det gir virkelig glans og fuktighet til håret. Det blir mykt og deilig, og lukter godt! Og husk, en god shampoo koster kanskje en del ekstra, men man trenger ikke bruke like mye som en "vanlig" shampoo, så den er utrolig drøy, og jeg merker helt klart på håret mitt, at den foretrekker en shampoo som er egnet til mitt hår.
Jeg har prøvd andre frisør-merker før, men ikke vært så voldsomt fornøyd, men detter bare gull! Kommer nok ikke til å bytte med det første :)




Nummer to er denne balsamen. Jeg er vel ikke akkurat så flink til å bruke balsam. Om morgenen skal jeg helst bruke så kort tid som mulig hehe. Og da er det ofte at jeg hopper over balsambruken. Før da jeg hadde aaaaltfor langt hår, vra balsam, eller balsamspray en nødvendighet. Men nå bruker jeg det når jeg har tid, det blir som oftest i helgene. Men deilig når man får tatt en dæsj imellom.


Denne er bare utrooolig kjekk! Den kan så og si brukes til det meste. Jeg bruker den både til å glatte ut håret, og gi ekstra glans. Man kan bruke den sammen med rettetang eller krølltang også, men jeg har ikke prøvd det. Jeg har såpass medgjørlig hår, at det legger seg ganske flatt kun med produktet :) Samtidig er det fullt mulig å lage en litt mer rufsete sveis, så lenge man ikke har altfor langt hår, og man rufser til i endene av håret, og litt oppover. Kjempeflott produkt, og man merker ikke til at man har det i håret engang. Jeg bruker det nesten hver dag!


Enda en utrolig kjekk liten sak! Denne er magisk! Denne gir en så utrolig glans! Men pass på, denne er drøy, og du må for all del ikke bruke mye. Ta et "pump" i hånden, og gni det i begge hendene. Så "grer" du litt igjennom håret med fingrene, og vips, så har du en utrolig glans, og alle små hårstrå som stikker hit og dit, ligger glatt og jevnt med resten av håret. Genialt, men pass på. Bruker du for mye, og for langt opp mot hodebunnen, har det lett for at håret ser fett ut, så bruk så lite som mulig, og med fornuft. Den er utrolig drøy!!


Til slutt, et produkt jeg ikke har prøvd, men har utrolig lyst til å kjøpe! Det skal visstnok være et utrolig luftig produkt, som gjør håret lett og ledig, og glansfullt. Høres deilig ut. Jeg liker å ha håret naturlig, og jeg kan vel innrømme at jeg liker produkter som gjør en god del uten å kjennes eller ses. Bare bedre på frisyren, så den ser naturlig flott ut, uten at noen kunne ane at man bruker produkter. Hvem har ikke lyst på pefet hår? Men for meg betyr perfekt hår, at det er naturlig, eller ser slik ut.

Ja ser ut til at jeg kanskje må shoppe litt etterhvert, har så utrolig lyst på noe nytt og moro å teste ut! Titt innom www.lookfantastic.net
Der har de så utrolig mye å velge mellom, og det er utorlig billig. Spesielt nå som pundet ligger ganske lavt i kurs. Jeg har handlet der en gang før, og det gikk knirkefritt! Pass på 200-kroners tollregelen da, men tror nok det skal lønne seg å handle for det om det blir mva etc. Det er nemlig ganske så dyre produkter i salong!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar