tirsdag 10. november 2009

Dagen idag

Idag har vi vært på jobb som vanlig. Det er ikke så mye nytt på den fronten, og dte er jo bra! Jobb må vi ha :) Da vi kom hjem fra jobb, var det bare å slippe ut hundene for å gå på do, mens vi skiftet, for da var det tid for tur! Vi satte oss i bilen, og kjørte avgårde til Drammen. Opp i spiralen, og inn i skogen. Der er det jo lysløype, så var egentlig ganske ålreit å gå der, bortsett fra at vi overhodet ikke vet hvor vi skal gå, og endte derfor med å snu og gå samme veien tilbake. Ble bare 45 minutters tur, men i mørket turte vi ikke å gå noe særlig lenger.
Apropos, er virkelig på tide jeg får kjøpt meg en skikkelig god lue. Jeg fryser fort på ørene, og når jeg først fryser på ørene, forplanter det seg ned til kjevene, og deretter tennene. Det kjennes egentlig ut som "neglsprett" i tennene. Samme følelsen, ikke godt! Noen andre som har det sånn, eller er det bare jeg om er merkelig? Hehe iallefall fant jeg idag ut at, nå er tiden virkelig inne for å finne en deilig varm lue!

Da vi kom tilbake til bilen, bestemte var vi ganske sultne. Vi hadde jo ikke spist noe middag, så da ble det å hente en pizza på Dolly Dimples. Den var god, med pepperoni, løk og ananas. Det var virkelig godt med en varm pizza i et par kalde kropper :)

Med null og niks av planer, hadde vi veien for våre føtter hehe. Endte med at vi tok en liten tur til Tønsberg, og kjøte litt rundt, og utforsket litt! Ganske gøy å kjøre i gater man aldri før har kjørt, og se på flotte hus som koster mer enn en diger lottogevinst. Det er da jeg sier til meg selv, "åh, tenk på alt de må gjøre, rake stooor hage, male stooort hus, vaske, osv"... Hehe, og det hjelper.. litt iallefall.. Hehe.

Så nå ligger de to små og slapper av, og det samme gjør vi. Måtte bare surfe litt før jeg tar kvelden snart :)

Håper dere har hatt en fin dag. Nå ser jeg frem til helg, og krysser fingrene for flott vær, så jeg kanskje kan få tatt litt bilder :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar