lørdag 14. november 2009

Jimmy Choo-mania..?

Idag er den store dagen som mange, bloggere iallefall, har ventet på. Jeg har vært innom en hel del blogger, og en del som i det siste har vært en stor fellesnevner i innleggene, er Jimmy Choo lanseringen hos H&M.
Jeg har absolutt ingen planer om å kjøpe noe som helst av varene. Jeg synes ikke noe av designet passer meg overhodet, og å gå bananas over sko, vesker eller andre ting pga et navn, er virkelig ikke noe for meg. Det er jo for all del billig i forhold til hva JC-sko (f.eks) ellers ville kostet, men for meg lukter det mer H&M av de, enn det gjør JC.. Til tross for en pris langt høyere enn H&M ville hatt.

En ting jeg mener er gjort helt feil her, er å la "kjendiser" slippe til før alle andre. Er ikke det litt av sjarmen med det hele, og kjempe litt om "godsakene"? Og at "vanlige" folk skal kunne få noen designermerker i klesskapet sitt, uten å måtte ut med en halv månedslønn? For det er vel ofte derfor man går amok disse dagene? Sier vel kanskje sitt når "kjendisene" selv sier de synes det er feil..

Jeg er like glad for å slippe å kjempe om det, jeg kjøper heller et par sko eller en veske jeg virkelig liker, og kanskje ikke alle har..? For nå kommer vel gatene til å oversvømmes av H&M-JC :)

Alltid spennende å se hvem H&M har valgt, og hva designeren har valgt å gjøre da, men noe lenger enn det, strekker ikke interessen min seg til.

-

Med mindre de får inn noe som er "to die for", slik JC er for mange ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar