mandag 9. november 2009

Mimring :)



Har sittet å mimret litt i gamle bilder idag, og guuud som jeg savner valp! Det vil vel si, jeg savner valpetiden vi hadde med Bajas. Lita sin føles ut som aldri blir ferdig hihihi. Men så gode små troll, med sine lumsete og keitete bevegelser, trøtte tryner, sine dådyrøyne, rampete finurligheter, og utroooolig sjarmerende personligheter.

Samtidig er jeg utrolig takknemlig for at vi har to så gode hunder. To ytterpunker, så totalt forskjellige, men allikevel så like.

Det er koselig med hunder :D



3 kommentarer:

  1. Nåh.......nydeligstene!! Bildet med lommeboka i munnen var priceless!!

    SvarSlett
  2. Hihi tusen takk! Er søsteren min som har tatt bildene av Bajas da han var liten. Utrolig sjønn han var som valp, så blir jo helt syk av å se tilbake!

    SvarSlett
  3. kjenner til det.....jeg blir skikkelig valpesyk altså.....huff ;)

    SvarSlett