søndag 22. november 2009

Hundebursdag :)


Lita fylte ett år på tirsdag. Har ikke fått skrevet noe innlegg om det, men nå kommer det :)

Lille Lita fikk løpetid forrige søndag, sin første løpetid faktisk, så nå er hun kanskje voksen? Vel.. Det kan vel diskuteres, men hun har faktisk blitt mye mer "voksen" i kroppen. Mye bredere enn hun har vært, og jeg synes hun har blitt flinkere til ulike ting. Hun har begynt å bli litt god, ikke bare slitsom. For det har vært utrolig slitsomme måneder siden vi fikk henne.
Mandag var det å dra til dyrebutikk med fulladet bankkort! Jeg rasket med meg massevis av godbiter, litt leker, truser, seng og mat handlet vi dagen etter. Lita måtte jo få litt gaver på bursdagen sin! Bajas fikk nytt halsbånd da, så fikk han en liten ting også :) Refleks-halvstrup. Veldig kjekt med refleksbånd, og jeg kjøpte str som ikke struper overhodet, men stopper rett før.
Får ta bilder av det jeg jøpte senere, for jeg har ikke noe bilder nå, og Lita er på ferie. Ja for på bursdagen sin, skulle vi dra til mamma og pappa, for å levere Lita der. Mamma skal være hjemme alene en stund, så da ville hun ha litt selskap, og det passet jo bra, for løpetiden til Lita er litt frustrerende for Bajas allerede faktisk. Han snuser veldig, og vil ikke spise med henne i nærheten osv. Han smatter og snuser alle steder hun har vært, så jeg synes nok de har det bere hver for seg. Så da ordnet jo det seg, og det passet jo veldig bra! Godt å ha snille foreldre som vil passe litt :)

På tirsdag fikk vi også pakke i posten! Det var den jakka jeg bestilte fra e-bay, den passet perfekt, og var veldig søt :) Her kommer et par bilder av henne med jakke OG truse på. det var ikke spesielt populært, men hun godtok det, og nå tror jeg hun er ganske vant med å gå med truse. Jakka er for veldig kalde dager, så den har hun sluppet å gå med hittil. Det klager hun nok ikke for mye på :)


Mamma og jeg lagde en litt provisorisk kake, så de fikk en skål hver med litt forskjellige godbiter og appelsin. Bajas liker veldig godt appelsin, men Lita lot alle sine være igjen, til Bajas sin sore glede :)

Onsdag var det enda en pakke i postkassa, nemlig selen jeg bestilte fra e-bay. Den var veldig søt, men kan tenke meg den er en anelse for stor for Lita, for den passet nemlig Bajas. Når Lita ikke var hjemme, måtte an være manekeng stakkar, her sere dere hvor mye han trivdes med å være fotomodell.. :S



E-bay er bare knall altså, kommer til å bestille varer derfra igjen, så moro! Man får helt andre ting enn man får i butikkene her hjemme, og i tillegg er det mye billigere. Jakka kom på 150 NOK ink. frakt, mens selen kom på 200 NOK inkl. frakt. Sikkert halv pris, eller mer av det vi måtte ha betalt i Norge :) Sånt liker vi! :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar